Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Η NASA βλέπει Νιμπίρου ως = Νέμεσις & Το τηλεσκόπιο του Βατικανού LUCIFER θα αποκαλύψει…





Ο.Ε.Α.Φ.




H NASA  ψάχνει για ένα πλανήτη καταστροφέα. Φημολογείται πως ο Nibiru  υπάρχει και  έχουν σοβαρές εξελίξεις στην έρευνα τους για να αποδείξουν ή να διαψεύσουν την ύπαρξή του.  Φημολογείται  επίσης  πως η NASA τον αναφέρει με την  κωδική ονομασία ¨Σκοτεινό αντικείμενο «Νέμεσις»¨ και ελπίζουν να το διαψεύσουν με το νέο τηλεσκόπιο WISE.  Επίσης  ψάχνουν με ένα επίγειο τηλεσκόπιο που φέρει την ονομασία Lucifer (Εωσφόρος)  και είναι υπό την ιδιοκτησία του Βατικανού σε συνεργασία με την NASA.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι η Νέμεσις είναι ένας υποθετικός καφέ νάνος σε τροχιά γύρω από τον Ήλιο και ότι ο  Nibiru είναι σε τροχιά γύρω από την Νέμεσις ... ακούγεται σαν σενάριο επιστημονικής φαντασίας , αλλά η NASA  το έχει  πάρει πολύ σοβαρά αυτό το θέμα.

Βλέπουμε  πως αρχίζουμε να ενώνουμε όλα τα κομμάτια ενός  πάζλ..
Γιατί το Βατικανό έδωσε την ονομασία Lucifer (Εωσφόρος) στο τηλεσκόπιο;;.. η οποία ονομασία κατά την  χριστιανική άποψη σημαίνει «Πρίγκιπας του Σκότους (ΛΑΘΟΣ)» .. αλλά αν σκεφτεί κανείς το στόχο του τηλεσκοπίου ίσως τότε να μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα.
Γιατί η  NASA τον ονομάζει «"Νέμεσις" το σκοτεινό αντικείμενο», που ενδέχεται να αποτελέσει απειλή για τη γη?   Για άλλη μια φορά βλέπουμε την σύνδεση του Βατικανού με όλα αυτά και δημιουργούνται περαιτέρω ερωτήματα και σκέψεις για συνωμοσίες ..
Καθώς επίσης  και το ότι οι χρηματοδότες είναι άγνωστοι Γερμανοί εταίροι…
 




Το όνομα Lucifer (Εωσφόρος) έχει βέβαια κακή-ηχώ λόγο της χριστιανικής επιρροής.  Η ονομασία του δόθηκε από τους επιστήμονες και η λέξη αυτή θεωρείται από τους ίδιους ότι σημαίνει την γέννηση ενός αστεριού. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα  τηλεσκόπια, κατέχει την νέα τεχνολογία  LUCIFER (Εωσφόρος) με υπέρυθρες κάμερες, φασματογράφους και ένα από τα χαρακτηριστικά του  είναι  ο μοναδικός ρομποτικός βραχίονας που μπορεί να αντικαταστήσει φασματοσκοπικές μάσκες εντός και σε ακραίες καιρικές συνθήκες, επίσης μπορεί να αναλύσει ένα μεγάλο οπτικό πεδίο σε υψηλή ανάλυση παρέχοντας και τις  τρεις κάμερες για απεικόνιση και φασματοσκοπία μαζί με τη μεγάλη δύναμη συγκέντρωσης  φωτος LBT.
Η τοποθεσία του έγινε στο όρος Graham, στην Αριζόνα των Η.Π.Α.






 Σαν ένα σκοτεινό αντικείμενο που μπορεί να παραμονεύει  κοντά στο ηλιακό μας σύστημα αποκαλείται από τους αστρονόμους, και ίσως μερικές φορές είναι η αιτία για τους  κομήτες που έχουν κατεύθυνση προς την Γη  λόγο της ζώνης του γαλαξία μας που είναι γεμάτη από αστεροειδείς.
Το παρατσούκλι "Νέμεσις" ή "Death Star," έτσι πλέον αποκαλείται, και αυτό θα μπορούσε να είναι ένα κόκκινο ή καφέ νάνο αστέρι, ή μία ακόμη πιο σκοτεινή παρουσία και  είναι πολύ μεγαλύτερο από την μάζα του Δια. 


 
Γιατί οι επιστήμονες πιστεύουν ότι κάτι θα μπορούσε να κρύβεται πέρα από την άκρη του ηλιακού μας συστήματος;
Αρχικά, Νέμεσις προτάθηκε ως ένας τρόπος για να εξηγήσουν έναν κύκλο ζωής της Γης, το τέλος και μια νέα αρχή.

  Οι παλαιοντολόγοι David Raup και ο Jack Sepkoski ισχυρίζονται ότι, τα τελευταία 250 εκατομμύρια χρόνια, η ζωή στη γη έχει αντιμετωπίσει πολλές φορές την εξαφάνιση μέσα σε ένα κύκλο 26 εκατομμυρίων ετών. Οι άποψη των αστρονόμων για τις καταστροφές που έχει δεχτεί και σαν πιθανή αιτία είναι οι κομήτες που έχουν χτυπήσει την γη..



Το ηλιακό μας σύστημα περιβάλλεται από μια τεράστια συλλογή από παγωμένα σώματα που ονομάζεται το Νέφος του Όορτ.
Εάν υποθέσουμε πως ο Ήλιος μας είναι μέρος ενός δυαδικού συστήματος κατά το οποία δύο βαρυτικά- δεσμευμένα αστέρια είναι σε τροχιά γύρω από ένα κοινό κέντρο μάζας, η αλληλεπίδραση αυτή θα μπορούσε να διαταράξει το Νέφος του Όορτ, σε περιοδική βάση, στέλνοντας κομήτες προς την γη.





========================


( Περί Νέμεσις, -εως (η)· αρχ., η αγανάκτηση του ανθρώπου κατά του παρ’ αξία ευτυχούντος· κατά τον Αριστοτέλη είναι αρετή, ως μεσότητα κειμένη μεταξύ δύο ακροτήτων, φθόνου και χαιρεκακίας, «λύπη ἐπὶ τῷ ἀναξίως εὐπραγοῦντι»  η τιμωρός δύναμη η επερχόμενη κατά του αδικήσαντος, ή αλλιώς θεία δίκη.



 Ήταν κόρη της Νύκτας και αναφέρουν πως κάποτε την είχε ερωτευτεί ο Δίας κι εκείνη μεταμορφωνόταν συνεχώς για να τον αποφύγει. Στο τέλος είχε πάρει τη μορφή χήνας, αλλά δεν είχε καταφέρει να σωθεί γιατί ο Δίας μεταμορφώθηκε την ίδια στιγμή σε κύκνο κι ενώθηκε μαζί της. Τα αβγό που είχε γεννήσει η Νέμεση το είχαν μαζέψει κάποιοι βοσκοί και το είχαν δώσει στη Λήδα. Από εκείνο το αβγό είχαν γεννηθεί η Ελένη και οι Διόσκουροι.

Ως θεότητα η Νέμεσις απέδιδε στον καθένα την ευτυχία ή δυστυχία που αντιστοιχούσε στην αξία του. Ο ρόλος της ήταν συγγενικός με αυτόν των Μοιρών. Μόνο που οι Μοίρες είχαν σχέση με την ειμαρμένη, προαποφάσιζαν τη μοίρα των ανθρώπων πριν ακόμη γεννηθούν, ενώ η Νέμεσις επιβράβευε ή τιμωρούσε κάποιον με γνώμονα το δίκαιο.



Ήταν η προσωποποίηση της "θείας εκδίκησης", όπως οι Ερινύες, αλλά δεν τιμωρούσε μόνο το έγκλημα, αλλά και κάθε "υπερβολή" και αλαζονεία. Τιμωρούσε τους υπερόπτες και προσπαθούσε να φέρει την ισορροπία ανάμεσα στην τύχη των ανθρώπων.

Έτσι ο Κροίσος, γεμάτος πλούτη και αλαζονεία, οδηγήθηκε από την Νέμεση στην εκστρατεία εναντίον του Κύρου και καταστράφηκε.



Στον Ραμνούντα της Αττικής, κοντά στο Μαραθώνα, λατρευόταν η Νέμεσις ως Ραμνουσία κι είχε περίφημο ιερό. Το άγαλμά της θεάς το είχε σμιλεύσει ο Φειδίας από μάρμαρο της Πάρου, που είχαν φέρει οι Πέρσες στο Μαραθώνα και το προόριζαν για να στήσουν τρόπαιο για τη νίκη που θα πραγματοποιούσαν ενάντια στους Αθηναίους. Επειδή οι Πέρσες είχαν δείξει μεγάλη σιγουριά για τη νίκη τους, υπερβολή και αλαζονεία, η θεά τους τιμώρησε. Υποκίνησε τον αθηναϊκό στρατό στο Μαραθώνα κι οι Πέρσες ηττήθηκαν.








Αργότερα η Νέμεσις ταυτίστηκε με την Αδράστεια, παριστανόταν ως παρθένα κι έμοιαζε με την Αφροδίτη). «από θεογονία»



Πλούταρχος, Ηθικά, 3, Α

Αἰδὼς καὶ Νέμεσις τὸν ἀνθρώπινον βίον ἀπολελοίπασιν,
 ἀλλὰ καὶ πρόνοια θεῶν συσκευασαμένη τὰ χρηστήρια
 πανταχόθεν οἴχεται;

Ησίοδος, Έργα και Ημέρες, 200

καὶ τότε δὴ πρὸς Ὄλυμπον ἀπὸ χθονὸς εὐρυοδείης
 λευκοῖσιν φάρεσσι καλυψαμένω χρόα καλὸν
 ἀθανάτων μετὰ φῦλον ἴτον προλιπόντ' ἀνθρώπους
 Αἰδὼς καὶ Νέμεσις· τὰ δὲ λείψεται ἄλγεα λυγρὰ
 θνητοῖς ἀνθρώποισι· κακοῦ δ' οὐκ ἔσσεται ἀλκή.

Στράβων, Γεωγραφικά, 13, 1, 13

Ἀντίμαχος δ' οὕτω
 φησίν “ἔστι δέ τις Νέμεσις μεγάλη θεὸς, ἣ τάδε πάντα
 “πρὸς μακάρων ἔλαχεν· βωμὸν δέ οἱ εἵσατο πρῶτος
 “Ἄδρηστος, ποταμοῖο παρὰ ῥόον Αἰσήποιο, ἔνθα τε-
 τίμηταί τε καὶ Ἀδρήστεια καλεῖται.

Αίλιος Αριστείδης, Πρεσβευτικὸς πρὸς Ἀχιλλέα

 καὶ μὴν πολὺ βέλ-
 τιον τὰς φιλίας ἀθανάτους ἀξιοῦν εἶναι ἢ 'κείνων ἐρχομέ-
 νων ὑπὸ τὴν τύχην τῆς ἔχθρας μὴ βούλεσθαι πορίζεσθαι
 λύσεις· δύο γὰρ τούτω θεὰ περιέρχεσθον ἅπαντα τὰ τῶν
 ἀνθρώπων, Νέμεσις καὶ Δίκη, οὐκ ἐῶσαι μεῖζον τῆς φύ-
 σεως φρονεῖν, ἀλλὰ ῥᾳδίως μικροὺς ἐκ μεγάλων ποιοῦσαι,
 ἐάν τις αὐτῶν μηδένα ποιῆται λόγον.

Αρτεμίδωρος, Ονειροκριτικόν, 2, 37, 97

Νέμεσις ἀεὶ τοῖς κατὰ νόμον ζῶσιν ἀγαθὴ καὶ μετρίοις
 ἀνθρώποις καὶ φιλοσόφοις· τοῖς δὲ παρανομοῦσι καὶ τοῖς
 ἐπιτιθεμένοις τισὶ καὶ τοῖς μεγάλων ἀρχομένοις πραγ-
 μάτων ἐναντία καθίσταται καὶ ἐμπόδιος τῶν ἐπιχειρου-
 μένων· "νεμεσᾶν" γὰρ καλοῦμεν καὶ τὸ ἐμποδὼν ἵστασθαι
 τοῖς πραττομένοις κατὰ γνώμην.

Όμηρος, Ιλιάδα, Γ, 156 και Ζ, 335
 Ησίοδος, Θεογονία, 223
 Απολλόδωρος, Βιβλιοθήκη, 3, 10, 7
 Παυσανίας,1, 32, 2




Ο.Ε.Α.Φ.